Wednesday, February 15, 2012

...Februari 2012 yang bermakna…


Alhamdulillah…….
Sebab ape sangat bermakna buat saya??

Bulan Februari ni besday saya…..
Alhamdulillah…Tuhan masih panjangkan umur saya diusia 25 tahun ni….


Bulan Februari ni besday BFF saya cik Tim…..
Alhamdulillah….Semoga Tuhan panjangkan umur cik Tim dan dimurahkan rezeki selalu….
Friendship Neverend….sayang kamoo sangat-sangat…..


Bulan Februari ni BFF saya cik Yanti nikah…
Alhamdulillah…..selamat dah kawan saya nie mendirikan rumah tangga…
Tahniah Yanti….Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat…..

Bulan Februari ni parent saya dah buat keputusan yang sangat penting dalam hidup saya…..
InsyaAllah….bulan 6 2012 ni akan bergelar isteri kepada en.Bf saya, Farhan...(^_^)


Dan dalam bulan Februari ni juge…
Genap 2 tahun saya kenal en.Bf saya……=)
Alhamdulillah…semoga hubungan kami berkekalan dengan izin-Nya…..amin….=)

No comments:

Post a Comment