Tuesday, March 9, 2010

...Version Bosan-Bosan....




















[1] Bekas kekasih saya adalah :
org Kelantan…huhuhu

[2] Saya sedang mendengar : without you~hinder…huhuhu
[3] Mungkin saya patut : ber jln2 sekarang sbb sngt sejuk…huhuhu
[4] Saya suka : menangis…huhuhu
[5] Sahabat-sahabat baik saya : sngat bz sekarang (agak nyer sbb tak msg2)
[6] Saya tak paham : org da bg hint tak suke…tak suke la…huhuhu
[7] Saya kehilangan : org yg sy syg…
[8] Ramai yang berkata : wat pe sekarang??
[9] Makna nama saya : cahaya keagamaan...
[10] Cinta itu adalah: proses mengenali seseorang…huhuhu
[11] Di suatu tempat, seseorang sedang : merindu kan sy…hehehe
[12] Saya akan cuba : wat yg terbaik…
[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud : sampai bile2 lor…
[14] Telefon bimbit saya : sony ericsson~k750i n LG~kf310 (along baru bg)
[15] Bila saya terjaga dari tidur : tgk nset…ade tak pape msg dr....??
[16] Saya paling meluat apabila : org yg tak fhm bahasa…
[17] Pesta/Parti adalah : sangat menyeronokkan…
[19] Peringkat umur yg paling menyeronokkan bg saya ialah : time skola men~dok hostel kn...
[20] Hari ini : menyiapkan keje mcm biase...huhu
[21] Malam ini saya akan : tdo awal seperti biase...huhu
[22] Esok pula saya akan : bgn awal dan pergi opis...huhu
[23] Saya betul2 inginkan : orang tu menyayangi sy sepenuhnye...;-p
[24] Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini : arr…mate mcm tak cukup tdo!!!
[27] Bilik yang terang atau gelap : pastinya terang sbb sy takut gelap..;-p
[29] Ayat terakhir yang saya katakan pada seseorang? : mas, lapo laa...huhu
[31] Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni? : kn bgn solat subuh pg td....:-)
[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah? : 2 minggu lepas mase mak anta blk umah along~~



2 comments:

  1. [17] Pesta/Parti adalah : melekakan

    ReplyDelete
  2. melekakan kalo niat slh...kalo nk have fun, ilang tension...ok jer kot...huhu

    ReplyDelete