Tuesday, July 20, 2010

...come back...

setelah sekian lame tidak berblogging.....
smpy password pun lupe.....
kene la tukar passwrd baru kn...hahahaha
cannot go betul.....tu pun tak ingt....hehehe
so.....
nk cite ape ek....
t la smbung cite....
nk ciap kn asgmnt eco ni jap....
pas ni, akan berjinak-jinak semula untuk bercerite...hahaha
cik apple....i`m back......hehehe......

Sunday, May 9, 2010

...LELAKI...

~~LELAKI TU SUSAH DIFAHAMI...ye ke....hehehe~~

1.Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu jatuh cinta kepadanya. Jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong.

2. Jika kamu berpakaian cantik, dia fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya. Jika tidak, dia kata kamu kekampungan.

3. Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu keras kepala. Jika kamu berdiam diri, dia kata kamu tak ada IQ tinggi.

4. Jika kamu lebih pintar daripada dia, dia akan jatuh air muka. Jika dia yang lebih pintar, dia bilang hebat.

5. Jika kamu tidak cinta padanya, dia akan cuba mendapatkanmu bermati-matian. Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk meninggalkanmu.

6. Jika kamu beritahu dia masalahmu, dia kata kamu menyusahkan. Jika tidak, dia tuduh kamu tidak mempercayainya..

7. Jika kamu cerewet padanya, dia anggap kamu seperti seorang pengasuh . Jika dia yang cerewet pada kamu, itu kerana dia mengambil berat.

8. Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai. Jika dia yang ingkari janjinya, dia melakukannya kerana terpaksa.


9. Jika kamu menyakitinya, kamu sangat kejam. Jika dia yang menyakitimu, itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar untuk dijaga hati.

10. Jika kamu mengirimkan ini pada lelaki-lelaki, mereka pasti bersumpah semua ini tidak benar.

Monday, May 3, 2010

...alooo @ allooohaa....


oollaaaa......hehehehe....
adeh...diana sekarang sangt lah bz....huhuhu
sbb tu tak smpt utk mempost ape2 di blog ini....
nanti dah banyak2 mase free....
diana crite pape yg patut ye....

sekarang ni...minggu2 terakhir sem ni...huhuhu....
mau nyer tak sibuk....
ngan asgmnt....
keje grouping....
penulisan ilmiah....
exam yg tak lame lg....
aduyai....mane ade sibuk kn...huhuu

tbe2 teringt kat...
C dier @ C dear @ My BfF
sbb bru je gado2 ngan die pasl penggunaan "mane ade" tu....hahaha
die tu ade je bahan kalo nk kene kn diana....
hehehe....k lah...
nk smbung wat asgmnt ni....
esok nk anta....
daaaa....

...Terlalu Cinta...

Jangan dekat atau jangan datang kepadaku lagi
Aku semakin tersiksa karena tak memilikimu
Kucoba jalani hari dengan pengganti dirimu
Tapi hatiku selalu berpihak lagi padamu

Mengapa semua ini terjadi kepadaku

Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa menjauh dari angan tentangnya
Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya aku terlalu cinta dia…

Tapi hatiku selalu berpihak lagi padamu

Mengapa semua ini terjadi kepadaku

Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa menjauh dari angan tentangnya
Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya aku terlalu cinta dia

Mengapa semua ini terjadi kepadaku

Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa menjauh dari angan tentangnya
Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya aku terlalu cinta dia…

Aku terlalu cinta dia…


Thursday, April 8, 2010

...latest about me..


Hallowww....Huhuhu....rase cm da lame tak post pape kat blog ni....huhuhu...nk wat cm ne...diana bz kn....bz ke sane sini...huhu...sekarang ni, dah duduk shah alam dah...menyewa kat umah kwan...da start kelas kn...tiap2 ari ade kelas plak tu...so, nk tak nk, my parent kene bg gak anak dara die nie dok menyewa...hehehe...

Diana da abis praktikal...last day, selasa (30 mac 2010)...huhuhu...tersangt la seday sbb terpakse meninggalkan MYBFF kat sektor kualiti tu sorang2....huhuhu...to cik mastura....saya syg giler kat kamu...thanks 4 everything....friendship neverend.... even diana dah takde kat sini, kite still bleh jmpe...dekat je pun kn....hehehe....mase last day diana kat sane, dieorg ade wat sikit majlis tuk diana....huhu....t diana post gambo2 mase ari tu k...(bile diana berkesempatan ek....;-p)

Hari last diana kat JPA, ari selasa...rabu tu, diana g ofis jap...ptg tu terus blk shah alam....tdo umah membe...huhuhu....khamis tu, setgh membe2 kelas dah ade yg V.I.V.A (VIVA nie, pembentangan penulisan ilmiah yg dibentang depan semua lec.APM...huhuhu) diana nyer pulak ari jumaat....mlm tu dok umah atin...erm....memang tak tdo la sume....huhuhu...alhamdulillah...sume nyer berjalan lancar....tp still ade yg perlu diperbaiki...huhuhu...blk tu...ermm....tdo memang tak ingt la kn....huhu...

Sabtu-ahad(3 n 4 april) tu plak, sibuk ngan program finishing school kat APB(akademi pengajian bahasa)....dari pagi smpy ptg....ahad ptg tu, terus blk putrajya....huhuhu...mane ade ponteng kan ari isnin tu....huhu...patutnyer isnin tu ade perjmpaan dengan penyelia praktikal....maaf la...terpakse blk sbb kene amek barng2...ari tu dtg utk VIVA sehelai sepinggang kn...hehehe....ye2 je...;-p

Ari isnin malam tu blk shah alam...terus g umah yna kat seksyen 7 ni...n...sekarang dok nyewa utk sebulan kat sini...ok la rumah nyer..selesa....juz agak penat skit nk menapak ke depan tunggu bas...huhuhuhu....kurus la diana......hehehe....kelas diana start ari selasa...kelas ngan cik zue...tu pun berape kerat je yang dtg...huhu...sbb rmy yg blk umah kn...huhuhu...abis kelas pun awal...blk2 je....g rayau kat PASS n PKNS...dak2 ni cari baju utk dinner MPG..buat kat INTEKMA RESORT je pun...hehehe...so, mlm rabu tu kiteorg....diana, sue2, atin, darna, azni, qomar, lala, ijam n ayie je lah dak2 LG 221 yg pergi MPG tu...huhu...enjoy gak la mlm tu ngan dak2 ni kn....hehehe...sibuk bergambar je sume...hehehe....dpt gak la diana lucky draw utk no.28....hehehe....ntah ape adiah die, tak bukak pun lg....hehehe...

So...ingt kn ptg ni nk blk KLIA....sbb kelas ari ni takde...esok tak de....isnin pun tak de....huhuhu...selasa depan baru ade kelas...untuk 2-2 subjek....tp banyk keje plak kan...esok nk kene jmpe cik rozaimah psl VIVA ari tu....then...report praktikal kene siap kn(sebut pasl report, diana teringt kat ...C dier @ C dear @ My BfF... yg teramat-amat sibuk sekarang nie..die kalo sebut “report” comey sikit....suke main2 kn die bile ckp...hehehe...) di sbb nk kene antar isnin ni...pas tu...nk kene cr bhan utk asgmnt cik zue..diana tak jd la blk umah KLIA....huhuhu...dah ade keje...dah ade keje....k lah.....nk cr bhn nie...daaa...daaa...


**gambo2 nie mase g shopping ngan my BFF cik mastura kat alamanda**